Nottingham Forest

Supporters Club of Scandinavia

Årsberetning fra styret sesongen 2016/17

Styret i Nottingham Forest Supporters Club of Scandinavia har sesongen 2016/17 bestått av følgende personer:

-        Egill Helguson Neumann, styreleder

-        Stig Bjarte Brekke, nestleder og nyhetsbrevansvarlig

-        Kristian Guntvedt, økonomiansvarlig

-        Tor K. Schulstock, styremedlem

-        Håkon S. Huth, styremedlem og supportercupansvarlig

-        Olav Brennemo, varamedlem og reisekoordinator og facebookadministrator

I tillegg til styret er det flere andre som gjør en god jobb for supporterklubben. Verdt å nevne er Roar Guvaag, som holder orden på reiseaktiviteten vår gjennom Skogtoppen. Han er også den som holder i tippekonkurransen på hjemmesiden vår. Og nettopp hjemmesiden vår bidrar administrator Odd Løvset.

Sesongen 2015/16 avsluttet med at Frode Waldemar trakk seg som styreleder etter å ha sittet som leder i tre år. Egill Helguson Neumann ble valgt inn som ny styreleder på årsmøtet under supportercupen. Egill har hatt ansvaret for supportercupen de siste årene og hadde det også i 2016. Noen sportslig suksess har det ikke gitt, så ansvaret er nå gitt videre til lykketrollet Håkon.

Supporterklubben vår har pr mai 2017 181 medlemmer. Dette er en økning fra i fjor på 41 medlemmer. Det kan skyldes at styret har gjort en jobb med å spore opp gamle medlemmer der epostadressen ikke er gyldig lenger. Et annet tiltak var lukking av facebookgruppen til bare å gjelde betalende medlemmer. Her gjør Olav sammen med økonomiansvarlig Kristian en god jobb med registrering av nye medlemmer. Supporterklubben er nå også registrert i Brønnøysundregisteret og har da også et eget organisasjonsnummer. Økonomiansvarlig Kristian har stått i spissen for å få dette til.

Supporterklubben har gitt ut tre nyhetsbrev i løpet av sesongen. Styret hadde et godt arbeidsmøte i forbindelse med utsending av nyhetsbrev sammen med medlemskort og penn/nøkkelring. Dette ble etterfulgt av tv-kamp mot Newcastle hjemme, en svært dramatisk kamp som endte med seier. Styret har hatt tre styremøter, samt et arbeidsmøte. Styret var representert ved årsmøtet til NFSC ved Egill og årsmøtet til SBF ved Kristian.

Årets fellestur ble til kampen mot Derby i mars der 10 stykker fra supporterklubben deltok. Det ble også en fin delegasjon som reiste over til Årets spillermiddag 22 april, der vi delte ut pris til Eric Lichaj som årets spiller. Reiseaktiviteten er stabil og ligger på rett under 100 kamper sett i sesongen. Vi var til stede på 30 av 50 kamper, noe som er bra spredning. Et mål for neste sesong må være å komme over 100 kamper.

Av høydepunkt i løpet av sesongen er det verdt å nevne «Brick-for-Ketil»-engasjementet med Børge Haga i spissen. Tor deltok på TV programmet Championshipmagasinet på TVNorge og utsnakket Villa-fan Erik Solbakken. Styreleder Egill fikk også sitt ansikt på skjermen etter at NRK ville ha et intervju i forbindelse med at Nicklas Bendtner gikk til Rosenborg.

Gratulerer til Kennet Ekre som vinner av årets tippekonkurranse. Premien er som tidligere en billett til valgfri kamp med Forest.

Du har ingen rettigheter til å skrive kommentar her

Official Website of The Reds

Championship 2017/18