Regler for billetthenvendelser gjennom supporterklubben

Som medlem av supporterklubben har du mulighet til å søke om billetter via supporterklubben. I tillegg til medlemskap i supporterklubben, må du også ha et MyForest medlemskap.

Skjema:

Vilkår for billetthenvendelser gjennom supporterklubben

  • Billetthenvendelser må være registrert innen 6 uker før kamp. Da forsvinner valget av kamp i rullemenyen i skjemaet.
  • Gjelder kun hjemmekamper. Bortekamper kan vi dessverre ikke hjelpe til med.
  • Gjelder en billett pr medlem av supporterklubben.
  • Du må ha vært medlem i supporterklubben i minst 3 måneder for å kunne benytte deg av muligheten av billetthenvendelse (blir sjekket av klubben).
  • Alle billetter er der supporterklubben klarer å skaffe billetter til. Du har ikke mulighet til å velge selv.
  • Du kan «avbestille» henvendelsen uten problemer innen 6 uker før kampdag. Etter det er du ansvarlig for billetten. Avbestilling gjøres til Børge Haga på epost
  • Det er ingen garanti for billetter. Supporterklubben er kun et mellomledd av flere ledd til billettkontoret. Vi gjør så godt vi kan, men det er stor rift om billettene. Ta dette med i beregningen før dere bestiller hotell og fly (tenk mulighet for avbestilling).
  • Om det er flere henvendelser av billetter enn det vi får tilgang til, må vi dessverre prioritere hardt og brutalt.

Avhenting av billetter

Billettene får du tilsendt til din registrerte epostadresse. Dette er nytt for denne sesongen.

Enkelte ganger kan det hende at du må hente billetter gjennom supporterklubben. Da gjelder det slik supporterklubben har gjort i alle år, gjennom vår billettkontakt Joan Bakewell på Boat Club i god tid før kampstart.

Andre muligheter:

  • Dersom du ønsker å reise med familie eller venner (som ikke er medlemmer av supporterklubben), er en mulighet å bestille gjennom hospitality. Det koster mer, men gir også en bedre Forest opplevelse. https://www.nottinghamforest.co.uk/hospitality/

Spørsmål:

  • Har du spørsmål, ta kontakt med billettansvarlig i styret Børge Haga på epost